Strona zawiera informacje o alkoholu i jest dozwolona wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Czy masz ukończone 18 lat ?
FOUR PILLARS BLOODY SHIRAZ GIN 0,7L
Opis
Gin Four Pillars Bloody Shiraz – jak wypadło połączenie ginu z winogronami?
Four Pillars Bloody Shiraz to niesamowity gin. Powstał on bowiem z przypadkowego, a w rezultacie fenomenalnego, połączenia flagowego trunku destylarni – Rare Dry Gin z lokalnymi winogronami ze szczepu Shiraz, uprawianymi w australijskiej dolinie Yarra.
W 2020 roku został on wysoko oceniony podczas IWSC (Międzynarodowy konkurs wina i napojów spirytusowych). Dostał aż 95 punktów w kategorii „flavoured gin”, a komisja, która go oceniała, opisała jego nuty degustacyjne w następujących słowach:
„Piękny zapach, przypominający dobrego Shiraza. Łączące się aromaty czarnej wiśni z kwiatowo-ziołowymi nutami roślin botanicznych i wyczuwalną nutą cynamonu. Jego bogatą złożoność równoważy głęboki, czerwony charakter wina z delikatną słodyczą”.
Zasługą tak wysokiej noty jest również reszta składników, z których produkowany jest gin Four Pillars Bloody Shiraz.
Jakie składniki wchodzą w skład ginu Four Pillars Bloody Shiraz?
Oprócz czerwonych winogron z odmiany Shiraz, które nadają mu naturalnej słodyczy, w jego skład wchodzą:
- Lokalne pomarańcze
- Jałowiec
- Kolendra
- Zielony kardamon
- Anyż
- Korzeń dzięgla
- Kasja
- Lawenda
- Mirt cytrynowy
- Pieprz tasmański
Jak gin Four Pillars Bloody Shiraz sprawdza się w koktajlach?
Pomysł na drinka z Four Pillars Bloody Shiraz – BLOODY & LEMON.
Aby przyrządzić BLOODY & LEMON, potrzebujesz następujących składników:
- 45 ml ginu Four Pillars Bloody Shiraz
- 100 ml toniku lemon lub bitter lemon
- 30 ml słodkiego czerwonego wermutu
- Świeżego czerwonego grejpfruta
- kostki lodu
Wrzuć do szklanki kilka kostek lodu. Następnie wlej do niej gin z tonikiem i delikatnie wymieszaj. Na koniec udekoruj kawałkiem czerwonego grejpfruta i gotowe!
Dane produktu
POJEMNOŚĆ | 0,7 L |
KRAJ | AUSTRALIA |
ALKOHOL | 37,8% |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Prowadzimy moderację opinii dotyczącą sformułowań obraźliwych, wulgarnych, niezgodnych z prawdą.