Strona zawiera informacje o alkoholu i jest dozwolona wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Czy masz ukończone 18 lat ?
CHOYA SILVER RED 0,5L WINO ŚLIWKOWE
Opis
Wino Choya Silver Red – produkt z japońskich owoców ume z dodatkiem czerwonego wina.
Choya Silver Red to interesujący napój, który łączy w sobie odrobinę czerwonego, słodkiego wina ze świeżym sokiem z owoców ume. Intensywny i bogaty charakter czerwonego wina perfekcyjnie łączy się z owocowym i orzeźwiającym charakterem owoców ume. Słodki smak i miękkie taniny zawarte w winie sprawiają, że Choya Silver Red posiada pełny, głęboki i zrównoważony smak. Choya Silver Red często nazywana jest potocznie winem śliwkowym. Wszystko za sprawą dodatku Ume, które mylnie uważane jest za śliwki.
Wino Choya Silver Red powstaje w niemieckim oddziale japońskiej firmy Choya specjalizującej się w produkcji tradycyjnej nalewki Umeshu. Założeniem firmy Choya było wyprodukowanie produktu, który przybliży tradycyjną, japońską recepturę na nalewkę umeshu, a jednocześnie będzie przystępniejszy dla podniebień konsumentów z Europy. Tak powstało wino Choya Silver Red, które łączy w sobie wszystkie te cechy.
Jak smakuje wino Choya Silver Red?
- Barwa: półprzezroczysta, czerwonawa;
- Zapach: intensywny i orzeźwiający, czerwone owoce, ume;
- Smak: przyjemny, a zarazem rześki, dojrzałe czerwone owocowe letnie z delikatną kwasowością.
Wino Choya Silver Red – Foodpairing.
Choya Silver Red to napój w stylu czerwone, słodkie wina, którym można delektować się z szeroką gamą dań kuchni azjatyckiej, głównie japońskiej, takich, jak sushi, makaron z wołowiną oraz pieczonym, czerwonym mięsem i owocami morza. Idealnie sprawdzi się również jako towarzysz deserów z dodatkiem czekolady, składnik koktajli i aperitif. Wino Choya Silver Red najlepiej serwować schłodzone w temperaturze 10-13 stopni lub na kostkach lodu.
Wino zawiera siarczyny.
Dane produktu
POJEMNOŚĆ | 0,5 L |
ALKOHOL | 10% |
PRZEZNACZENIE | DESERY |
RODZAJ WINA | RÓŻOWE |
WYTRAWNOŚĆ | SŁODKIE |
KRAJ WINA | JAPONIA |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Prowadzimy moderację opinii dotyczącą sformułowań obraźliwych, wulgarnych, niezgodnych z prawdą.