Strona zawiera informacje o alkoholu i jest dozwolona wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Czy masz ukończone 18 lat ?
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
Aberlour A’Bunadh to szkocki single malt pochodzący z regionu Speyside. Nazwa A’Bunadh w przełożeniu z gaelickiego oznacza „u źródeł”. Jest to whisky, która powstała w hołdzie dla założyciela destylarni Aberlour – Jamesa Fleminga. Zrobiona została na wzór whisky, które były produkowane za czasów kiedy właścicielem destylarni był Fleming, co pozwala przybliżyć nam styl ówczesnej whisky.
Aberlour A’Bunadh dojrzewa tylko i wyłącznie w beczkach po hiszpańskim winie Sherry. Napis Cask strenght informuje nas o tym, że w butelce znajduje się whisky o takiej mocy i charakterze, jaka była w beczce – bez rozcieńczania i filtrowania na zimno. Wersja ta nie ma oznaczenia wieku, ponieważ tworzy się ją z myślą uzyskania konkretnego i nieobliczalnego charakteru.
Za sprawą wysokiej procentowości, whisky ta nie należy do najłatwiejszych. Mimo że w odbiorze jest słodka, to moc może sprawić, że amator whisky może nie dostrzec walorów trunku. Zdecydowanie więc polecamy sięgnąć po nią, gdy osoba początkująca obezna się już w świecie single maltów.
Whisky Aberlour A’Bunadh leżakowała w beczkach po hiszpańskim sherry Oloroso, dzięki czemu nabrała pięknego, głębokiego koloru bogatego bursztynu oraz następujących cech:
Oprócz najwyższych standardów obsługi Klientów indywidualnych zajmujemy się profesjonalnie szeroko rozumianym B2B. Mamy duże doświadczenie we współpracy z agencjami eventowymi, agencjami marketingowymi, obsługą banków, korporacji i firm prywatnych, które szukają odpowiedniego asortymentu dla siebie, lub prezentów dla swoich klientów czy pracowników. Jeśli szukasz rozwiązań dla swojej firmy — napisz zapytanie na b2b@propaganda24h.pl, a my zajmiemy się resztą.
Zapraszamy.
POJEMNOŚĆ | 0,7 L |
KRAJ | SZKOCJA |
ALKOHOL | 60,7% |
AROMATY WHISK(E)Y | OWOCOWE I KORZENNE |
REGION SINGLE MALT | SPEYSIDE |
RODZAJ WHISK(E)Y | SINGLE MALT |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Prowadzimy moderację opinii dotyczącą sformułowań obraźliwych, wulgarnych, niezgodnych z prawdą.